Ajtó kárpit javítása

műszerfal

A műszerfal után az ajtókárpit javítása a leggyakoribb és legtöbb munkát igénylő elem.

Főleg az első ajtók de a hátsó ajtók kárpitja is elhasználódik. Ezen belül a a fogantyúk és a könyöklő elhasználódása a legszembetűnőbb. A problémát az okozza, hogy az ajtókárpiton a betétek szövet borításúak, és amennyiben az nem kivehető abban az esetbe nem lehet kijavítani. Ha kiszedhető a betét és szövetborítású akkor gyantás lekeményítés után az ajtókárpit javítható. Általában az ajtókárpitokat a gyár 2 színben szokta kialakítani – felső része a műszerfal színével egyezik az alsó része pedig alkalmazkodik az ülések színéhez – nekünk ehhez ajánlatos alkalmazkodni. Mint minden elemnél itt az ajtókárpit javításánál is fontos, hogy a 4, illetve a 2 ajtónak azonos színűnek és strukturának kell lennie. Ezért fontos, hogy az ajtókárpitokat egyszerre kell kijavítani.
Amennyiben az ajtókárpit műbőr bevonású akkor erre is alkalmazható a tM-10-es technológia hiszen ez az anyag bizonyos mértékben rugalmas. Amennyiben nem kell javítani az ajtókárpitot csak színezni kell, akkor megtudjuk őrizni az eredeti struktúrát.