A műszerfal javítás az autó belső felújításának a legfontosabb eleme. A látómezőbe van és ezért fontos, hogy az esztétikus legyen.
Egy autó felújítása során minden felújítható de műszerfal javítása egy fehér folt volt. Cégünk éppen ezért a műszerfal javításra helyezi a súlyt. Eddig is kijavítottuk de csak flokkolásal tudtuk felületkezelni. Az új tM-010 es technológiának köszönhetően amit alkalmazunk közel eredetivé tudjuk vissza állítani.
A műszerfal javítás mit foglal magába?
Általában akkor van szükség a műszerfal javításá-ra ha az megsérül különböző tartozékok fel-le szerelésekor, airbeg kinyilásakor, égési sérülésekor na és a leggyakoribb az elöregedéskor járó repedések, vagy még az optikai tuningoláskor az átszínezéskor. Természetesen a műszerfal javítás-nál a boksz is fontos. A műszerfal javítás során átszínezéskor jó tekintettel kell lenni az oldalkárpit színére a folytonosság miatt.
Sokan nem ismerve a műszerfal javítás technológiáját nem tudják, hogy a műszerfalat ki kell szerelni és úgy kell ide szállítani műhelyünkbe.
Még fontos, feltétele a műszerfal javítás-nak, hogy a műszerfalból ki kell szerelni az elektronikát és a szellőzést mert elektromossággal és hővel kezeljük.
A műszerfal javítás-nak ezen módszere nagy kopásállóságot biztosít azon túlmenően, hogy az UV sugárzásnak ellen áll.
Munkáktól függően a műszerfal javítás-a 1-2 hetet vesz igénybe.
A veterán járművek esetében a leghasznosabb a műszerfal javítás hiszen sok esetben nem beszerezhető a műszerfal vagy nagyon drága.
A tM-010 es tecnológával kijavított műszerfalat az OT vizsgán is elfogadják.